miércoles, 13 de julio de 2011

Agafa Aire

Oloro les teves intencions i les meves,
em frego amb els teus pensaments,
m'acaloren les paraules
aconseguint que sigui encara més brut,
més luxuriós.

Em dius que ho podem intentar
i engeguem mil i una nits
d'estels i de gemecs.

T'assaboreixo l'encant,
excedint-me
en comes i en punts sobre l'esquena,
sobre les pigues que deixen un feix
en ser esquitxades pels teus somriures.

Paladejo els teus becs ensucrats,
encetant la brioixeria carnal,
magdalena, bescuit o sobao.

Ja pots agafar aire.

2 comentarios:

M. Roser dijo...

M'estic adonant que potser em fico al mig d'una conversa, entre dues persones que s'estimen...no és la meva intenció.
M'ha agradat això que algú esquitxa pigues al somriure...
Petons,
M. Roser

chuscartes dijo...

No et preocupis. No et fiques en mig de cap conversa. Però si que encertes dient que ens estimem.

una abraçada, Jesús